Friday, September 17, 2010

My niece and Nephew

kalu nak tahu inilah anak buah aku sekarang nie baru lima mungkin tahun depan dapat lagi satu kut maklumlah nak adik beradik ramai so senang lah dapat ank buah... Yang paling sulung ialah yang pakai baju Melayu warna oren tue dialah ank buah aku yang paling hensem hihihi kalau mak dia tau aku panggil ank dier hensem mestilah dier suka coz aku puji anak dier. Dier nie  cucu first so manjalah betul ada x macam korang dulu.. Yang no2 ialah yang pakai baju hijau tengah- tengah tu dia ni baik sikit paling manja denagan aku. Aku memang happy giler denagn dier maklumlah die duduk rumah ngan aku so kita orang rapat lah.. yang ke 3 pulak ialah yang paling tepi perempuan dier ni nama Maisarah muka paling comel ramai orang cakap tapi pada aku semua sama tapai apa2 pun dia memang cantik. yang ke4 pulak ialah perempuan kecil sebelah anak buah aku yang sulung tu dier ni aku panggil gurul gurl coz dier lah anak buah aku yang manja and perempuan paling kecil so aku panggiul gurl gurl n yang last sekali x lain dan x bkn yng pakai baju hijau tue dier ni baru tahun ni lahir 

No comments:

Post a Comment