Friday, September 17, 2010

Hari ini

Penatnya berjalan hari ini almaklumlah aku banyak jemputan so kna lah pnuhi.. Hari ni aku g rumah kwan ku aku panggil dier semah sebab aku suka hahahaha. Pandai jugak dier masak sedap giler dier bagi kami makan Spaggeti and bihun sup sedap n so tasty. Nak jew aku mintak recipe tapi tak pe nanti aku minta juga sebab memang sedap. Lepas aku balik dari rumah semah aku terus pergi ke Sunway Pyramid kerana abang ipar aku nak post barang untuk adik dia, so aku follow lah, dia guna nationwide untuk hantar barang dia boleh lah aku kata nationwide nie satu company kurier yang boleh dipercayai sebab dah banyak barang aku guna perkhidmatan dia so korang boleh gunalah perkhidmatan dia memang puas hatilah. Lepas itu aku pergi makan di KFC tapi teruk betullah KFC Sunway, ayam dia guna ayam macam dah lama and tak sedap langsung tak samamacam dekat Mid Valley sedap.

No comments:

Post a Comment