Saturday, September 18, 2010

Jalan-jalan

Penat tahap cipannya aku rase . tu lah sapa suh jalan- jalan padan muka aku kan! aku tadi duk berjalan g lowyat tmpt brg2 murah kalu nak kta murh tue blh lah gak psl blh twar mnwar prgi sna pun bkn buat pe2 pun just tman kwn aku bli charger laptop dier yang dah K.O so bli lah aku bnda tue. n kwn aq lg sorng plax cri cooler utk laptop dier mmg best lah mcm2 jnis ade slak aku jew yang x nak coz money x dew. Lpas tue prgi Times Squre best gler sonok dpt jlan2 n aku g makn kat Marry Brown mklmlah support Mlaysia brand korang support lah gak psl mkanan dier mmg sedap.. aku nak bli hp duit x dew g kalu x blh update gmbr aku jln2 mmg ko org akn ska pnyalah. lpas tue kwn aq ajx jln2 psl dier nk shopping tingkap(window shopping) pnt gak but sonok psl hrga kat Times Squre ni mmg muarh giler korang ptt prgi.. smpi cni jew kut aq ade hal jap 

No comments:

Post a Comment