Friday, April 8, 2011

BSN Sungai Besar

Alhamdulillah selamat sudah aku berada di rumah setelah bermastautin di Sungai Besar... Banyak pengalamanyang telah aku perolehi sepanjang berkhidmat di BSN SG besar ... sebagai seorang teller baru memang agak kekok tambahan lagi aku dari sebuah bandar Metropolitan iaitu Petaling Jaya jadi agak susah diriku untuk membiasakan diri aku masuk ke kawasan kampung. namun Alhamdulillah aku berjaya menempuh 5 hari pertama di BSN sg besar dengan bantuan rakan2 sekerja yang banyak menyokong dan memberi sokongan kepada aku dalam menghadapi masalah yang timbul TERIMA KASIH AKU UCAPKAn... Pengalaman yang dapat aku peroleh daripada penghijrahan aku ke Sungai Besar ialah bagaimana perasaan tinggal dan bekerja di kawasan desa kerana pelanggan yang datang sungguh berbeza dari segi watak dan perwatakan mereka.. Perwatakan yang sungguh sopan membuatkan aku selesa berada di BSN Sungai besar ini.... Kini aku rasa diruku dah mula menyukai tinggal di Sungai Besar so semua kalu nak jumpa aku boleh lah ke BSN SUngai Besar

No comments:

Post a Comment