Friday, March 18, 2011

Selesai sudah khusus Induksi Teller BSN 02/2011

Alhamdullilah syukur kepada Allah selmat juga aku mengikuti khusus induksi teller BSN dgan selamat.. Thanks to all penceramah yang bgi talk korang semua mmg the best lah ... kenangan ynag mnis di PPBSN mmg x kan dpat aku lupakan lah expecially time amazing race n time poco2 hahahha... suka betul aku, walaupun masa mula2 rasa berat hati je nak pergi ke khusus ni last2 rasa berat hati plak nk mengakhiri khusus yang aku rasa first time aku menghadiri khusus yang begitu lama x sperti khusus2 sebelum ni aku just pergi 2-3 hari, tapi yang ni sampai 2 miggu mmg giler aku rasa namun segala2 nya pasti ada hikmah. kepada semua rakan2 teller sekalian aku memohon maaf lah andai kata terkasar bahasa n ter ape2 je lah k yg penting korang semua adalah KENANGAN TERINDAH aku.. sekian......

No comments:

Post a Comment