Sunday, December 12, 2010

Ahmad dan Natasha 2

Ishhh penat betul hari ini "rungut Ahmad dlam hatinya". sambil membuka magga kunci di motonya, matanya terpanadang satu wajah yang amat dia cintai. Natasha jerit Ahmad tetapi Natasha tidak mengendahkannya kerana sakit hatinya terhadap Ahmad terlalu tinggi, dia merasakan dirinya tertipu dan cinta yang diberi ibarat permata yang tidak berharga. Ahmad menninggalkal motornya lantas terus mengejar Natasha. Natasha awak perlu tahu situasi sebenarnya dia bukan sape-sape dengan saya semua ni salah faham, please Natasha bagi saya peluang untuk menjelaskannya"Rayu Ahmad". Dah tak de apa-apa lagi kita nak bincangkan Ahmad hati saya dah remuk, kalau dulu orang kata saya tak percaya tapi saya nampak awak sendiri dengan mata saya Ahmad. Awak tahu bertapa hancurnya hati saya ini pengenalan kepercayaan saya  selama 3 tahun ini awak musnahkan Jelas Natasha. Awak perlu faham Natasha dia merupakan belum sempat Ahmad menghabiskan kata-katanya percakapannya dipotong oleh Muhammad. Ishhh ko ni Ahmad orang dah tak nak blah je lah tak payah nak rayu- rayu ko pergi je lah dekat Nurul yang ko suka giler tu kan, jom lah sambil memberi Natasha Helmet. Natasha menaiki motor yang di pandu Zimah lalu berlalu pergi meninggalkan Ahmad. Dengan hati yang sedih Ahmad berlalu pergi daripada Kolej Subpa.


Di rumah Ahmad masih teringat kata-kata yang di katakan oleh Natasha dia merasakan dirinya yang bersalah terhadap Natasha atas kejadian itu. Ishh sepatutnya aku tak tumpangkan si minah gedik " keluh hati kecilnya" cinta yang selama ini ibarat madu kini dah menjadi sembilu yang mencucuk diri pedihnya di rasakan. Ahmad menjerit ARHHHHHHHH akibat tekanan yang terjadi dalam hidupnya. Ibunya Datin Kalsom yang ketika itu sedang duduk di ruang tamu terkejut dengan perlakuan anaknya. Adik kenapa jerit - jerit ni kata Datin Kalsom. Dengan nada sedih Ahmad menjawab tiada apa-apa ibu. Adik ibu kenal adik sejak kecil lagi tau ibu faham sangat peranagi anak bujang Ibu sorang ni, ce cerita apa yang membelenggu fikiran adik" jelas Datin Kalsom. Bukan ibu orang rasa macam ditipu oleh kawan baik orang sendiri, sanggup dia menipu adik sehingga menyebabkan hubungan saya dengan cinta saya dah nak putus. Owh maknanya ni sebab cinta lah yew, Ishhh jangan jadikan cinta segalanya dik, ok tak pe nanti biar ibu yang cari pasangan untuk adik " jelas Datin Kalsom. Tak nak ibu saya hanya mencintai dia seorang saja sampai bila tidak ada seorang pun boleh menggantikan dia Ibu. Tak pe suka hati adik kalau pelajaran merost kerana budak ni ibu akan hantar belajar ke luar negara. Tak nak ibu "jelas Ahmad" memang dahulu hajat nya ingin anaknya belajar diluar negara namun tidak sampai hati apabila Ahmad merayu dan dia tidak mahu ke luar negara


tobe continue

No comments:

Post a Comment