Wednesday, September 14, 2011

Pejalanan Ku untuk menjadi pelajar Universiti Malaysia Terengganu (UMT)

Rasanya dah hampir 2 minggu aku bermastautin dan belajar di UMT ... kenangan semasa mula2 nak daftartidak mungkin aku akan lupakan, maklumlah aku merupakan anak pertama dalam keluarga aku yang berjaya memasuki Universiti Awam atau lebih dikenali sebagai IPTA... Pejalanan aku ke sini tidak akan sempurna tanpa bantuan daripada bapaku yang telah membayar yuran pendaftaran ku serta Kakak ku dan suaminya yang telah membawa aku ke sini dengan keretanya... Ibuku yang walaupun krang sihat sanggup menhantarku almaklumlah aku anaknya yang paling manja, hingga ke hari ini masih terpandang2 wajah ibuku disaat kepulangan mereka pulang ke rumah... tak lupa kepada abg ku ahmad fahmi kerana sudi datang semasa hari pendaftaran ku dan mengangkat beg2 ku.. And expecilly to mt mum love u so muchhh

                                     penuh satu bonet barang aku ihihihihi


                                 penggerak utama aku ke UMT 
                            my brother in law... kalu die x bawak x smpi aku ke UMT


                            comelnya anak buah aku yang sorang nie


                               singgah makn di nasi ayam ZAA ... rating ***

Semasa hari pendaftran

                                      bergambar sebelum ke UMT

                                        bergambar semasa dalam UMT

                                           my kembar lain umur n lain????

                          kepenatan menuggu diriku yang sedang mendaftarkan diri
                           KOlej kediaman Bilik kecil UMT yang comel dan padat...
                                    Bergambar di hadapan kolej kediaman ku
                                      my lovely MUM miss u muah!!!!!!


1 comment:

  1. Salam, saya nk tanya, adakah baju batik ini ialah baju korporat yg dimksudkan oleh diorang ? Dan mmg katil double decker ke ?

    ReplyDelete