Saturday, September 24, 2011

AWAS bahan mempunyai BABI!!!!

Semalam aku n geng2 aku di UMT nie berjalan ke bandar untuk makn di rumah terbuka kawan senior jadi nak di pendekkan cerita aku n geng2 aku nie tadi berjaln lah ke IT Fair di Kuala terengganu.. Sebelah It Fair nie ade dijalankan karnival sains so kat sini aku di pertontonkan dengan kulit babi n bulu babi.. so nk shared lah harap semua dapat bersama-sama peka supaya x terbeli produk-produk ini... Special thanks ti Jabatan Kimia Kuala Terengganu


maaf lah gambar kurang jelas tapi x pe aku mention kat sini kulit khinzir nie die mempunyai 3dot yg rapat2 die banyak digunakan di kasut n wallet. kalu nk tau die kulit babi or x sebelum beli kasut tue usha dalam dei sebab belah dalam akan memperlihatkan lagi die kulit babi... berbanding POLIMER die pnya dot berselerak x macam kulit BaBI.

mesti sume nak tau kan.. yang kat atas nie adalah bulu babi yang banyak di gunakan di dalam penghasilan berus2 cat.. so sebelum nak beli berus pastikan anda check dulu die bulu BABI ke x.. ok bule babi nie die punya hujung bulu die mempunyai cabang 3 so kalu nak beli pastikan alert pasal berus nie banyak di pasaran sekarang nie..

No comments:

Post a Comment